5 redenen voor een sterk partnership met ZEISS

Er is een hoop gaande in de optiekbranche en het lijkt erop dat de onrustige tijden nog wel even zullen duren. Dit kan een reden zijn om uw partners nog eens kritisch onder de loep te nemen.

Bij ZEISS vinden ze dit vanzelfsprekend. Een sterk partnership is namelijk het belangrijkste voor hun. Net als u, is ook ZEISS op zoek naar sterke partners met wie ze kunnen bouwen aan de toekomst en ambities van de ondernemer, ‘Seeing Beyond’.

ZEISS ondersteunt partners niet alleen met een innovatief en kwalitatief hoogwaardig glasportfolio, maar is tevens een full-service partner. Hieronder 5 voorbeelden van redenen waarom ondernemers voor ZEISS hebben gekozen.

1. ZEISS Dubbel (+)

Laat uw volume met gemiddeld 12% toenemen

Verhoog uw omzet en verkoop meer brillen door één glas van het 2e paar cadeau te geven. Dit bewezen succes wordt ondersteund met geautomatiseerde loyalty e-mails en direct mailings, compliant met de AVG-wetgeving. Uw eigen dashboard geeft inzicht in uw resultaten, conversies en de benchmark. Daarnaast wordt de korting automatisch verrekend en inzichtelijk op de pakbon. Dit geeft een lagere impact op uw administratie.

2. ZEISS Academy

Online en offline training voor u en uw medewerkers wanneer het u uitkomt

Het online educatieplatform E-learning houdt kennis en vakmanschap van uw medewerkers up-to-date met meer dan 40 cursussen die de effectiviteit van advies en verkoop in uw winkel vergroten. Door het kwalitatief betere advies zullen gewenningsproblemen verminderen en klanten loyaler zijn aan uw winkel.

3. ZEISS Merkbeleving

Versterk uw goede naam en het vertrouwen van uw klant

ZEISS geniet een spontane naamsbekendheid bij consumenten en wordt geassocieerd met hoge kwaliteit. ZEISS reikt u diverse mogelijkheden aan om het merk voor u te laten werken, door onder andere de Z-gravering in elk brillenglas als blijk van kwaliteit, shop-in-shop mogelijkheden die aandacht vestigen op uw glasverkoop, eenvoudig te integreren instore-wanden en diverse verkoopondersteunende tools.

4. ZEISS Instrumenten

Efficiëntie in uw workflow en vermindering van (invoer)fouten

ZEISS heeft een volledig instrumentenportfolio. Alle instrumenten zijn gekoppeld en bestuurbaar middels één enkele applicatie op uw iPad. Dit zorgt voor een efficiënte workflow in uw winkel waardoor u tijd bespaart en onnodige (invoer)fouten voorkomt. Tevens ervaart uw klant u en uw winkel als innovatief en vooruitstrevend.

5. ZEISS Innovaties

Loop voorop met innovaties en maak gebruik van tijdelijke exclusiviteit

ZEISS staat bekend om unieke en innovatieve brillenglazen en instrumenten. Sinds 2014 heeft ZEISS jaarlijks nieuwe innovatieve brillenglazen op de markt gebracht: Digital, Digital Inside® Technology in multifocaal, DriveSafe en EnergizeMe. De laatste innovatie van ZEISS op het gebied van brillenglazen is UVProtect™ Technology; standaard volledige UV-bescherming in alle heldere brillenglazen, op zonnebrilniveau. ZEISS verlegt hiermee de huidige marktstandaard voor bescherming in heldere brillenglazen.

Op het gebied van instrumenten is in 2018 ZEISS VISUFIT aan de rij van innovaties toegevoegd. Dit digitale platform is door ZEISS ontwikkeld en geproduceerd en biedt een one-shot centrering door middel van 9 camera’s en 45 miljoen meetpunten. Daarnaast kent het toepassingen voor het maken en gebruik van een 3D-Avatar, virtual try-on en op maat gemaakte monturen.

Heeft ZEISS uw interesse gewekt? Bezoek ZEISS dan tijdens Bold Optical Fair of neem contact op via het Customer Care Center 076 – 30 35 444. U wordt direct in contact gebracht met uw Sales & Product Advisor.

Meer informatie

www.zeiss.nl/vision

 

Gepubliceerd op: 15-08-2019

Reacties

Comments