Nieuwe campagne Milo & Me: ‘Into the wild’ De nieuwe campagne ‘Into the wild’ van kinderbrillen merk Milo & Me gaat van start! In deze campagne staat een actieve, eigenwijze en vrolijke bende jonge ontdekkers centraal. Ze verkennen...
Kisu 1month Multi Toric, nu ook in CD en meer! Hoogstwaarschijnlijk kent u Kisu, de multifocaal torische maandlens van Menicon, al. Deze disposable lens met een hoog DK, lage modulus en een watergehalte van 74% is dé oplossing voor torische...
Partnership matters HOC introduceert per 1 maart het nieuwe, exclusieve Nikon Partnerprogramma. Om Nikon verder te laten groeien, wordt het merk ingezet om consumenten te laten zien dat het merk niet alleen...
Ocuco: OCS Revival voor contactlenzen Tot nu toe kon u via het concurrentie-neutrale bestelplatform OCS alleen bij glasleveranciers bestellingen doen, vanaf deze maand is dat ook mogelijk voor contactlenzen! Een extra mogelijkheid naast de bestaande...
Laat kinderen plezier hebben met deze Esprit-kinderzonnebrillen Zomerplezier staat bij kinderen centraal en deze coole maar robuuste Esprit- zonnebrillen zijn een stoere reisgenoot. De brillen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en vormen, zijn comfortabel en blijven goed...
Wint uw winkel de BeStore Award 2021? Via de website MIDO BESTORE 2021 kunt u zich aanmelden om mee te dingen naar de BeStore Award 2021 van MIDO. Deze kent twee categorieën -BESTORE DESIGN en BESTORE INNOVATION-...
Al ingeschreven voor OVN Congres 2021 The next level? Op maandag 15 maart 2021 organiseert de OVN wederom een groot optometriecongres. Dit jaar weliswaar geen volle Brabanthallen met ruim 1150 deelnemers, maar een prachtig divers online programma, waarmee OVN...
Weinig tijd om uw social media up to date te houden? Menrad helpt u graag! Al gehoord van de Co-ad met Scotch & Soda? Wat houdt het in: "Samen lokaal en regionaal online adverteren" op Facebook en/of Instagram. U wordt ontzorgd en alles wordt geregeld....
Omarm nieuwe vreugde De wereld kan nu wel wat van Esprits vrolijke spirit en moeiteloze, gemakkelijke stijl gebruiken. Fans zijn dol op de trendy, hoogwaardige mode, frisse kleuren en altijd inventieve vormen en...
Zin in het voorjaar! De shop-in-shop van het zonnebrillenmerk Serengeti met de meest geavanceerde lens is nu al een groot succes bij vd Ham Optiek in Oud-Beijerland. Eigenaar Dennis heeft groots uitgepakt en dat...
Pluk de daglenzen – Kansen voor oogzorgspecialisten Johnson & Johnson Vision praat met Anthoinette Jothmann over het behouden van bestaande contactlensdragers en het aantrekken van nieuwe. Het bedrijf publiceerde in december de resultaten van een onderzoek* over...
Zenlens brengt scleraal aanmeten naar hoger plan De Zenlens™ van UCO Contactlenzen is een mini-scleraal lensontwerp waarmee een breed scala van corneavormen aangemeten kan worden vanuit één enkele passet en aanmeetfilosofie. Eén van de designers is Jason...
Sandmann Optiek in Apeldoorn helpt de horeca Eigenaren Paul Mol en Patrick Sterenberg van Sandmann Optiek zetten onlangs een fantastisch initiatief op om geld in te zamelen voor de Apeldoornse horecazaken. De heren houden van lekker eten...
Morel Nederland verwelkomt ervaren accountmanager Jeroen Privé Morel Nederland is blij u te mogen mededelen dat hun salesteam weer op volle kracht vooruit kan. Jeroen Privé gaat de zes eigentijdse collecties van Morel vertegenwoordigen in de regio...
Collectie Dutz Eyewear voorjaar 2021 Terwijl iedereen in afwachting is van een versoepeling van lockdown en Covid maatregelen, is het goede nieuws dat de lente van 2021 bijna is aangebroken. Historisch gezien weerspiegelt mode de...
Omzetgroei van contactlenzen Op 8 maart organiseert Specsavers, in samenwerking met Coopervision, een online seminar waarin het potentieel van de contactlenzenmarkt besproken wordt. Als Covid-19 ons heeft geleerd dat contactlensdragers belangrijk zijn voor...
Opticien aan het woord – Kyckoord Van een ingedutte winkel een enerverende zaak met potentieel maken. Laat dat maar aan Christian Ermes over. Deze ondernemer pur sang wilde niets liever dan een succesvol merk met een...
LensOnline nieuwe sponsor van Team Worldstream – het schaatsteam van Jutta Leerdam en Koen Verweij Team Worldstream maakt bekend een nieuwe sponsor te hebben gevonden in de organisatie LensOnline. De partijen zijn een samenwerking aangegaan voor de rest van het huidige schaatsseizoen. Het streven is...
Allergie of overgevoeligheid de storende factor? Volgens Dr. Mirjam van Tilborg is er te weinig aandacht voor overgevoeligheid, allergie of intolerantie die oculaire symptomen kunnen veroorzaken. Ook kunnen we preventief meer doen. Eyeline had een gesprek...
PRECISION1™ for Astigmatism, voor nóg meer tevreden klanten Op 13 januari werd Alcons nieuwste starterlens PRECISION1™ voor jonge brildragers gelanceerd tijdens het online Alcon Innovation Event. De reacties en feedback waren unaniem positief en veelbelovend. Mocht u het...