360°-aanpak voor de Varilux-najaarscampagne

Voor een succesvolle klantreis doorloopt de consument verschillende fases: de oriëntatiefase, de aankoopfase en de nazorgfase. U kunt hier als opticien het verschil maken door in elke fase de juiste kanalen en tools in te zetten. Telt u alles bij elkaar op, dan komt u tot een 360°-benadering van de klantreis.

Hetzelfde geldt voor de Varilux najaarscampagne; van de mediacampagne en de website tot de winkelmaterialen en het afleverpakket. Voor elke fase heeft Essilor een uitgebreid aantal mogelijkheden uitgewerkt waar u eenvoudig gebruik van maakt.

Neemt u even de tijd om de inschrijfbrochure van de campagne te lezen op de Essilor pro business website? U leest daar alles over de call-to-action, de winkelmaterialen, het nieuwe HaH-magazine, de pakketten en het tweede paren-assortiment. Inschrijven voor de campagne kan t/m 5 augustus a.s. via de Uneyeted portal. Voor vragen kunt u contact opnemen met uw optiekadviseur.

Meer informatie

www.essilorpro.nl