Ace & Tate gaat samenwerking aan met de Bijenkorf

Het Amsterdamse brillenmerk Ace & Tate heeft in anderhalf jaar tijd bekendheid verworven door hun transparante business model, herkenbare design en toegankelijke prijzen. Op 25 februari lanceert Ace & Tate een samenwerking met de Bijenkorf. Ace & Tate zal in een temporary shop-in-shop omgeving een uitgebreide collectie aanbieden, waaronder een exclusieve release van de ‘Hudson’, uitgevoerd in de kleur ‘Tiger Wood’. Deze collaboratie met het gerenommeerde warenhuis laat zien dat niemand meer om het Amsterdamse merk heen kan.

Op woensdag 25 februari opent Ace & Tate in 7 filialen* van de Bijenkorf een ‘temporary’ shop-in-shop (van 25 feb t/m 7 apr). Het jonge label is trots om samen te werken met een vooraanstaande partij als de Bijenkorf. De vormgeving van de shop-in-shop komt van de hand van de Berlijnse design company NEW TENDENCY, waar Ace & Tate al eerder succesvol mee samenwerkte voor de inrichting van hun pop-up store in Berlijn.

‘Ik ben trots dat we als jong Amsterdams merk benaderd zijn door een vooraanstaand retailhuis als de Bijenkorf. Voor Ace & Tate luidt deze samenwerking een volgende fase in en we kijken ernaar uit om een voor ons nieuwe doelgroep te bereiken. Daarnaast ben ik super blij dat wij na onze eerdere succesvolle collab in Berlijn nogmaals samenwerken met NEW TENDENCY om ónze interpretatie van een winkel vorm te geven.’ – Mark de Lange – Oprichter Ace & Tate

*Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Eindhoven, Maastricht en Amstelveen.

Zomercollectie: Into Summer
Voor het aankomende seizoen introduceert Ace & Tate acht nieuwe monturen en worden bestaande designs ge-update met nieuwe, frisse kleuren. Gedurende de lente en zomer lanceert Ace & Tate de collectie die geïnspireerd is door travel. Met tinten zoals Malibu Peach, Caramel en Chocolate Havana Fade wordt het zomergevoel aangewakkerd.

De collectie zal in verschillende drops vanaf 25 februari verkrijgbaar zijn.

Achtergrond info Ace & Tate
Ace & Tate geeft een nieuwe kijk op brillen: “change your eyewear as often as you change your look.” In anderhalf jaar tijd heeft het Nederlandse brillenmerk de manier waarop we brillen kopen én dragen veranderd: de bril als modeaccessoire. De eigentijds klassieke monturen worden door het Ace & Tate designteam in Amsterdam ontworpen. Door overbodige schakels uit het productieproces weg te laten is het Ace & Tate gelukt om kwalitatief hoogwaardige brillen en zonnebrillen aan te bieden voor €98,- inclusief glazen op sterkte.

Voor meer informatie: www.aceandtate.com