Bent u al ingeschreven voor de Essilor Eyezen campagne?

Goede voornemens beginnen bij een gezonde levensstijl, ook wat betreft ontspannen kijken. Om hierop in te springen heeft de eerste nationale campagne van 2017 van Essilor als thema ‘Essilor Eyezen’.

De campagne start op 9 januari en eindigt op 26 februari a.s. Voor informatie en inschrijvingen kunnen klanten terecht op de Uneyeted portal (www.uneyeted.nl).

Exposure in de media
De Eyezen doelgroep bevindt zich meerdere uren per dag achter de computer of andere digitale apparaten. Om hen te bereiken zet Essilor ook aankomende Eyezen campagne in op de online kanalen Facebook en Google Search. Zorg er dus voor dat uw winkeluitstraling goed aansluit op de landelijke mediacampagne voor een maximale herkenbaarheid.

Game on…
Daag uw klanten uit om zich meer bewust te raken van de gevolgen van langdurig gebruik van digitale apparaten via de Eyezen challenge. Deze succesvolle game in samenwerking met Fnatic, ’s werelds grootste eSports organisatie, wordt tijdens de actieperiode in Nederland herhaald.

En dat is nog niet alles. Ook staat er een consumenten app en een Eyecast module klaar voor deelnemers en profiteert u tijdens de actieperiode van extra voordeel.

Voor meer informatie neemt u contact op met uw optiekadviseur of bezoekt u de Essilor pro business website: www.essilorpro.nl