Op 30 & 31 mei 2021 zal de tiende editie van Bold Optical Fair plaatsvinden. Voor deze nieuwe data is gekozen om rekening te houden met de meivakantie en Pinksteren. Vanwege de verlenging van de harde lockdown tot eind maart heeft Bold besloten om de beurs te verplaatsen naar eind mei, zodat die veilig en verantwoord voor u georganiseerd kan worden. Bold kijkt ernaar uit om u te ontvangen op de jubileumeditie.
Net als tijdens de vorige editie zijn alle mogelijke voorzorgsmaatregelen getroffen om u veilig een leuke beursdag te bieden. Zo zult u in Bold Magazine, dat drie weken voor de beurs zal verschijnen, alle informatie vinden. Welke deelnemende merken op de beurs te vinden zijn, welke designers u kunt ontmoeten maar ook achtergrondverhalen, interviews en alle info met betrekking tot veilig zaken doen op Bold. Alle deelnemende merken zijn ook te vinden op de vernieuwde website. Hier zijn ook vanaf nu de Bold Tickets verkrijgbaar.
Voor de tiende editie van Bold wordt Bold Online gelanceerd. Dit is een online omgeving waar tijdens de fysieke beurs live contact kan worden gemaakt met de standhouders op Bold. Voor elke stand is er een iPad beschikbaar die vooraf is ingericht met Zoom. Via de Zoom-link kunnen opticiens vanuit huis contact maken met de iPad op de stand. Dit is geen vervanging van de fysieke beurs, Bold wil simpelweg een breder platform aanbieden om de merken die op de beurs staan onder de aandacht te brengen. De fysieke beurs blijft het belangrijkste doel, Bold Online is een leuke extra dimensie die meerwaarde biedt aan de beurs. Op deze manier is er een combinatie van fysieke bezoekers en online bezoekers die live tijdens de beurs contact hebben met de deelnemers.
Blijf Bold volgen voor updates over de deelnemende merken, Bold Online en nog veel meer:
Tags: Bold Optical Fair