Carl Zeiss Vision Nederland, Friederichs en Menrad Nederland organiseren samen de eerste volledige ZEISS-actie. Bedrijven als Sony, Nokia, Logitec en Google Earth vertrouwen allemaal op de expertise en merkwaarde van ZEISS. Ze gebruiken ZEISS lenzen op hun digitale camera’s, camcorders, GSM’s en webcams, om voor hun product een meerwaarde te creëren. Ze vermelden het merk dan ook met trots. Ook in de optieksector staat ZEISS voor innovatie en state-of-the-art technologie. Onlangs introduceerde Carl Zeiss Vision GT2 3D brillenglazen; standaard multifocale glazen die de complexe interactie tussen de ogen en hun visuele omgeving optimaliseren. Ze bezorgen de multifocale brillendrager een natuurlijke ruimtebeleving, grote binoculaire kijkzones, de hoogst haalbare kwaliteit van 3D-zicht en een hoge spontane gewenning (switch proof).
Menrad Nederland B.V. introduceerde op haar beurt een nieuwe lijn van ZEISS glasbrillen. Een strak design, leverbaar in diverse kleuren. Deze edelstaal glasbrillen zijn uitgevoerd in 8 verschillende schijfvormen en een grote variëteit aan kleurcombinaties.
Omdat deze toegevoegde waarde van het merk ZEISS ook in de winkel gebruikt kan worden, organiseren Carl Zeiss Vision, Friederichs en Menrad Nederland B.V. samen de ZEISS brillenactie: een combinatie van de GT2 3D brillenglazen van ZEISS en ZEISS glasbrillen.
Voor meer info over het verloop en de voorwaarden van deze actie, kunt u contact opnemen met de Customer Service van Carl Zeiss Vision Nederland BV (0184 433 444), of met de glasafdeling met Friederichs (023 – 52 32 866).
U kunt zich tot en met 31 maart 2008 inschrijven voor deze actie.