Centrop net zo vanzelfsprekend als… één-plus-één!

Tien Centrop-leden werkten mee aan de campagne ‘Centrop net zo vanzelfsprekend als…’ Deze maand vertelt Ben Bremer (Bremer Opticiens Capelle a/d IJssel) waarom één-plus-één voor hem niet ’twee’ is!

“1+1=3 wat mij betreft als het om het Centrop gaat. Het is enorm plezierig dat een groot aantal fabrikanten en leveranciers bij deze organisatie aangesloten is. Heerlijk, alles onder één dak, ik heb geen omkijken meer naar betalingen. Daarom kan ik mij bezighouden met waar mijn kracht ligt: management en marketing. Ik hoor het vaak: wat doe jij het goed! Leuk natuurlijk, als klanten dat zeggen, maar ik adviseer het al mijn collega’s van het Centrop. Wees actief, de tijd van achterover leunen is echt al lang voorbij. Ga dingen ontplooien, bijvoorbeeld een eigen huismerk, maak goede aanbiedingen en start een goed loyaliteitsprogramma. Stuur een verjaardagskaart… soms staan klanten daarna met een taart bij je in de winkel, echt waar! Trigger klanten en prospects en genereer (extra) traffic in je winkel. Ik ben heel veel bezig met mijn bestaande, maar ook met nieuwe klanten. Onderdeel daarvan is de samenwerking met oogartsen; hierdoor kan ik klachten als staar of hoge oogdruk sneller doorverwijzen, maar ook klanten snel ondersteunen als het gaat om een CBR-toewijzing. Wij moeten ons succes zelf maken, dan heeft Centrop, maar ook onze leveranciers, het drukker. Heel vanzelfsprekend voor mij”. 

https://www.facebook.com/hetcentrop