Centrop net zo vanzelfsprekend als… het Burj Al Arab!



Tien Centrop-leden werkten mee aan de campagne ‘Centrop net zo vanzelfsprekend als…’. Voor Rik van der Wiel van Van der Wiel Optiek & Optometrie is het beste hotel ter wereld, het Burj Al Arab, net zo vanzelfsprekend als het Centrop.

“In het Burj Al Arab word je helemaal in de watten gelegd, compleet ontzorgd. Daarom kiest ons familiebedrijf al meer dan 30 jaar voor het Centrop. Ik weet niet beter dan dat Centrop onze partner is. Vooral het gemak met betalingen en zorgverzekeringen is heel fijn”. Rik werkt nu 8 jaar in het familiebedrijf en is samen met vader Herbert en tante Lies van der Wiel eigenaar van het bedrijf aan de Telefoonweg in Ede. “Tijdens mijn studie Commerciële Economie ging ik als bijbaantje bij mijn vader werken en dat beviel goed. Ik ben er niet meer weg gegaan. Een aantal jaren geleden zijn we verhuisd naar een prachtig pand aan de Telefoonweg. Wel aan de rand van Ede, maar veel beter bereikbaar voor klanten met prima parkeerfaciliteiten. Dat merken we. Ik vind dat je als opticien moet opvallen, teveel winkels lijken op ketenbedrijven. Ze hebben wel kwaliteit in huis, maar stralen dit niet uit. We hebben een heel traject achter de rug welke kant we op willen met ons bedrijf en hebben nu een compleet plaatje richting klant inclusief transparante oogzorgonderzoeken, waar de oogarts mee kijkt en waar we ook gewoon geld voor kunnen vragen. We willen op het gebied van ogen een regiospeler zijn. Vorig jaar wonnen we de prijs Ondernemer van het Jaar. Voor ons een kers op de taart. Daar zat geen prijs bij van een reisje richting het Burj Al Arab jammer genoeg, Dat had wel leuk geweest, haha”.