Centrop net zo vanzelfsprekend als… vriendschap!


Tien Centrop-leden werkten mee aan de campagne ‘Centrop net zo vanzelfsprekend als…’ Paul Hoes van Klopman Optiek in Harderwijk benadrukt hoe prettig de samenwerking en de vriendschap met het Centrop is!

“Iemand ligt je wel of niet. Als je een vriendschap afsluit, ben je net zo kritisch als dat je op zakelijk vlak besluiten neemt. Het is een kwestie van goed voelen, van vertrouwen. Dan alleen kun je elkaar versterken. Dat doen Klopman Optiek en het Centrop al meer dan twintig jaar. Een samenbundeling van krachten, eigenlijk heel vanzelfsprekend. We leren van elkaar en streven vernieuwing na, dat vinden we beiden belangrijk. Laat zien dat je investeert in goede apparatuur en communiceer veel met je klant. Of dat nu via een mailing, magazine of glossy kaart is. Of via je website of Facebook. Of via een sms of app dat je bril klaar ligt. Klopman Optiek wil ‘out of the box’ denken, veel verder dan de winkeldeur. Centrop past daar prima bij. Neem bijvoorbeeld de nieuwe manier van declareren, waar Centrop druk mee is. iCODIS powered by Famed. Uitsluitend om ervoor te zorgen dat wij het de klant, ook op dat vlak, zo prettig mogelijk kunnen maken. Wat wil je nog meer? Ik blijf voorlopig nog fijn bij het Centrop. Een vriend die mij helpt en ondersteunt, zodat ik lekker mijn winkel kan runnen en kan genieten van mijn drukke sociale leven!”