Chase the Light, een nieuwe zoektocht naar de Serengeti® zonnebrillencollectie

Bekend om de kwaliteit van hun lenzen, combineert het iconische zonnebrillenmerk Serengeti® vakkundig expertise, elegantie en creativiteit. Gedreven door deze waarden koppelt de Serengeti-collectie® – volledig geproduceerd in Italië – via de Chase the Light-campagne de zoektocht naar perfectie aan de vrijheid om de wereld om ons heen op een nieuwe en inspirerende manier te verkennen.

Voor Serengeti® is Chase the Light een ode aan de zoektocht naar de ideale balans tussen inspiratie en perfectie van design: de perfecte curve, een unieke vorm, de meest uitzonderlijke lens. Het licht najagen betekent niet alleen zonlicht najagen. Het is een onwrikbaar gepassioneerd streven dat mensen inspireert om de wereld op de beste manieren te ontdekken. Een streven geboren uit de Amerikaanse oorsprong van het merk. Een zoektocht naar geluk, vreugde, succes, nieuw avontuur of vrijheid: naar verlichting van elke soort. Dit is de filosofie waarmee de Serengeti-collectie® is ontstaan.

Om de nieuwe releases van lente-zomer 2022 te ondersteunen, wendde Serengeti® zich tot mensen die voortdurend op zoek zijn naar het ideale licht, het perfecte moment, een prachtig geschetste curve. Fotografenduo Marlyne en Patrick Curtet, die de Chase the Light-campagne filmden, zijn de perfecte belichaming van deze intensiteit: “We zijn opgegroeid in een tijd waarin de Verenigde Staten synoniem waren met vrijheid, ruimte, avontuur.  We hebben cultuur, non-conformiteit en compromisloze artisticiteit en esthetiek toegevoegd.  De Serengeti-campagne sluit helemaal aan bij onze visie. Licht drijft onze creativiteit, ons schema. We streven het licht niet na, we leven ermee.”

Ontdek de film:

 

Tags: