Coming soon… CooperVision workshops

Onderscheidend vermogen in professionaliteit!

 

“Wat maakt u onderscheidend van uw concurrenten?” Deze vraag staat tijdens deze workshop centraal. Ook contactlenzen moeten verkocht worden! “Wat koopt de consument eigenlijk bij ons?” U verkoopt niet alleen producten, maar ook diensten. Hier ligt de sleutel naar succes. “Wat zijn uw succesfactoren die uw klanten zo belangrijk vinden? “ Deze kernwaarden moeten we heel bewust en duidelijk positioneren. De markt verandert continu, de consument wordt steeds vaker verleid door prijsaanbiedingen, hoe reageert u daarop en hoe onderscheidt u zich van de rest? Vraagt u zich wel eens af hoe de toekomst er uitziet voor u en uw contactlenspraktijk? Of hoe loyaal zijn uw klanten eigenlijk? Dan is deze workshop absoluut een aanrader voor u.

 

Thema’s die aan bod zullen komen op deze inspirerende dag:

 

• Wat maakt een contactlenspraktijk succesvol?
• Hoe ziet jouw ideale contactlenspraktijk eruit als je er morgen één zou mogen opstarten zonder budgetbeperking voor de benodigde investeringen?
• Weten uw klanten en interne klanten (medewerkers en collega’s) wat u precies doet als de deur van de contactlenspraktijk dicht gaat?
• De kracht van positieve communicatie richting consument in de praktijk.
• Hoe verhogen we de effectiviteit van het intakegesprek?
• Hoe creëert u uw eigen verkoopkansen tijdens de halfjaarlijkse en jaarlijkse controles?
• Cross selling en up selling, hoe doe je dit zonder opdringerig over te komen?
• Hoe krijgt u een consument eerder én langer aan de contactlens?
• Klantenloyaliteit, wat is het precies en wat levert het u op

 

Deze workshop word verzorgd door Harry Dickhoff. Hij werkte ruim 10 jaar als bedrijfsleider en opticien/contactlensspecialist in een dynamische optiekwinkel. Daarna vervulde hij ruim 12 jaar diverse uitdagende marketingfuncties bij Carl Zeiss BV en Essilor Benelux BV. Sinds juni 2004 heeft Harry een training-, coaching en marketingadviesbureau; Optical Support BV.  Optical Support verzorgt marketing-, verkoop- en technische trainingen die specifiek zijn toegesneden op de optiek. Inmiddels heeft hij al meer dan 2.000 ondernemers tijdens zijn actieve trainingen geïnspireerd. Daarnaast staat hij veel optiekondernemers bij met branchespecifieke marketingadviezen. Harry deelt graag met u  zijn visie op het verkopen van contactlenzen. Hij zal u diverse eyeopeners en inzichten meegeven, waarmee u meer rendement uit uw contactlenspraktijk kunt halen.

 

                     

Meer informatie over de locaties en de kosten van deze training vermelden we binnenkort op www.CooperVision.com, op www.eyeline-magazine.nl en natuurlijk via uw CooperVision Sales Executive.