Consumentencampagne ‘Everything starts with a detail’

HOC introduceert de Nikon consumentencampagne: ‘Everything starts with a detail’. Deze speelt in op de emotie van de consument en de toegevoegde waarde van een kwalitatieve Nikon-kijkoplossing.

Een detail is een klein vonkje dat onze wereld kan verlichten. Het pad dat wij bewandelen, ons lot en onze keuzes worden meestal bepaald door een klein detail. Dat ene detail kan grote gevolgen hebben voor de toekomst. Het kan zorgen voor die ene vriendschap die u anders niet zou hebben gehad, net hét verschil maken waardoor u die droombaan wel krijgt, of ervoor zorgen dat u de liefde van uw leven tegen het lijf loopt. Dankzij de precisie van Nikon brillenglazen mist u nooit een detail dat belangrijk voor u is.

Consumentencampagne

Elk detail in het leven kan belangrijk zijn. Dat is de kernboodschap van deze campagne met als doel om de consument bewust te maken van de kwaliteit van Nikon brillenglazen. Dit komt terug in de uitingen op de POS-materialen en online materialen.

Nieuwsgierig?

Neem contact op met HOC via:

Telefoon: 020 6951951
E-mail: [email protected]
Of kijk op @nikonLenswearNL op Facebook

Tags: