CooperVision lanceert een nieuwe merkpositie en visuele identiteit die een beter beeld geven van de organisatie en een scherper onderscheid aanbrengen met de grootste concurrenten.
Ze zijn niet langer het CooperVision van jaren geleden en dat verschil geldt eigenlijk voor de hele contactlensindustrie. Het Global managementteam van CooperVision realiseerde zich dat nu de tijd rijp was voor het uitwerken van een nieuw platform dat ons verhaal beter en zo helder en meeslepend mogelijk uit de doeken doet.
Aan de ontwikkeling van het nieuwe platform ging uitgebreid onderzoek vooraf waarin CooperVision met duizenden oogzorgspecialisten, dragers en medewerkers sprak. Met dit uitgebreide onderzoek identificeerde CooperVision haar sterke punten, die het resultaat zijn van het jarenlang vooropstellen van de behoeften van onze kerndoelgroep door aan de strengste contactlenseisen te voldoen en een onge??venaard productassortiment in combinatie met een net zo onge??venaarde kwaliteit als partner te bieden.
“Wij zijn ons ervan bewust dat geen twee ogen, geen twee contactlensdragers en geen twee dagen hetzelfde zijn. Daarom gaan wij anders te werk bij het ontwikkelen en produceren van onze lenzen evenals het partnership met onze klanten.”
Met de nieuwe visuele identiteit wil CooperVision zich gaan onderscheiden binnen de contactlensindustrie.Het levendige kleurenspectrum en vloeiende design laten duidelijk ons idee zien dat de wereld een levendige, immer veranderende plaats is en benadrukt de overtuiging van CooperVision dat geen twee mensen hetzelfde zien.
Kijk voor meer informatie over de nieuwe merkpositie van CooperVision op www.refreshing-perspective.com
“