Hoe ziet het nieuwe gezicht van lenzenfabrikant CooperVision eruit? Via de Facebookpagina van het merk mag iedereen daar over meebeslissen.
Drie finalisten uit de eerder uitgeschreven wedstrijd zijn inmiddels voor de camera gestapt om hun fotogenieke kwaliteiten te bewijzen: Emmy, Lin en Jasmijn. Aan de hand van die beelden zullen Facebookers en een deskundige jury beslissen wie daadwerkelijk de posters en de folders van het merk gaat sieren.
Publiek en vakjury buigen zich over de drie finalisten Emmy, Lin en Jasmijn.
De jury bestaat uit stylist en Jackie hoofdredacteur Bastiaan van Schaik, fotograaf Otto van den Toorn en topmodel Marvy Rieder. Het loont de moeite om te stemmen én de Facebookpagina van CooperVision te ‘liken’, want CooperVision geeft vijf keer een halfjaar gratis daglenzen weg aan de stemmers.
Wie is het meest fotogeniek?
Positiviteit, intelligentie en energie, dat is wat het nieuwe gezicht van CooperVision moet uitstralen. ’s Werelds grootste lenzenfabrikant had natuurlijk voor een topmodel kunnen gaan, maar het merk wil zich juist onderscheiden en dus niet voor clichés kiezen. Daarom werden meiden van alle soorten en maten opgeroepen om zich aan te melden als het nieuwe gezicht van het merk.
Laat je mening gelden en breng je stem uit op www.facebook.com/CooperVisionNL