Videoboodschap Gabi Steenbekkers:
benut de back to school periode om je lokaal te focussen op myopie management tijdens de Kinder OogCheckWeken!
Deze nieuwe online materialen zijn te downloaden via MyProcornea. Online zichtbaarheid is ontzettend belangrijk, dus maak er gebruik van!
Voor het maken van spreekbeurten hebben ze een online pakket samengesteld, te bestellen in MyProcornea. Daar zit o.a. een folder met informatie in, te gebruiken voor een werkstuk of spreekbeurt. Ze leggen uit hoe een oog werkt, wat myopie is, waarom het belangrijk is om groeiende myopie vooral bij kinderen zoveel mogelijk af te remmen en hoe u voor uw ogen kunt zorgen.
Heeft u interesse in het fysieke spreekbeurtpakket? Neem dan contact op met uw Accountmanager of mail uw verzoek naar [email protected].
Het pakket bestaat naast de informatiefolder uit 35 consumenten drieluikfolders, 35 Oogfonds kleurplaten en 35 Kijk Verder ballonnen.
Een overzicht van de stijgende prevalentie van myopie en de impact hiervan op de gezondheidszorg, de economie en de patiënt.
Onlangs presenteerden ze dit onafhankelijke rapport, een initiatief van CooperVision Specialty EyeCare en Oogfonds, waarbij specifiek is gekeken naar de impact van (hoge) myopie in Nederland. De resultaten tonen nog maar eens aan dat het belangrijk is om zo vroeg mogelijk te starten met myopie management.
Heeeft u nog vragen over de Kinder OogCheckWeken of het myopie-rapport, neem gerust contact op met uw Accountmanager.
Graag wil CooperVision SEC nogmaals aangeven dat oude promotiematerialen van 2021 en daarvoor vanwege beeldrechten niet meer gebruikt mogen worden.
Tags: CooperVision SEC