De kracht van beurzen volgens Remco Bosman

Welke beurzen bezoekt u? Nationaal of internationaal? En met welk doel? We legden deze vraag voor aan onze 6 trendpanelleden, met deze keer de kijk van Remco Bosman, Category Manager bij Eye Wish.

 

“Eye Wish bezoekt zoveel mogelijk belangrijke beurzen in binnen- en buitenland om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen in de optiekwereld. BOLD XXL is de beurs waar we lokale agentschappen van bekende merken ontmoeten en veelbelovende nieuwe merken ontdekken. Deze beurs toont de nieuwste trends en innovaties in brillen en oogzorg, wat ons helpt ons assortiment fris en modern te houden. Daarnaast biedt BOLD XXL een waardevol netwerkplatform. Hier delen we inzichten en ervaringen met andere professionals, wat ons helpt beter in te spelen op marktontwikkelingen en klantbehoeften. De gesprekken die we hier voeren, geven ons een voorsprong in het anticiperen op toekomstige trends. Ook SILMO en Mido zijn essentieel voor ons. SILMO focust op design en innovatie, terwijl Mido een uitgebreid overzicht van de wereldwijde markt biedt. Deze beurzen stellen ons in staat om strategisch te investeren in merken die aansluiten bij onze visie. Door deze beurzen te bezoeken, kunnen we onze klanten steeds weer verrassen met een zorgvuldig samengesteld aanbod van kwalitatieve en innovatieve producten”. – Remco Bosman, Category Manager bij Eye Wish.

 

Benieuwd naar de mening van andere opticiens en optiekexperts?

Een jaar lang komen in elke editie van Eyeline Magazine zes opticiens en inkoopexperts aan het woord. Ondernemers met kleine, grote of meerdere winkels uit alle Nederlandse windstreken, van Groningen tot Limburg. In elke editie van Eyeline Magazine belichten we één of meerdere brillentrends. Maar wat gebeurt er trendtechnisch in de optiekwinkels? Volgen opticiens de trends of zetten ze die zelf? Wat willen consumenten en waardoor worden zij beïnvloed? Lees de mening van onze andere vijf trendpanelleden: Hans Korse, Eelke Veltman, Mariëlle Koolen, Inge van der Maten en Madelon Grit in Eyeline Magazine 5-2024. Daarnaast vroegen wij in onze afgelopen editie van Eyeline Magazine onze zes trendpanelleden naar hun verkoop van kinderbrillen en hoe belangrijk deze verkoop is voor hun winkel. Lees dit trendpanel terug in Eyeline Magazine 4-2024.

Tags: