Consumenten integreren ‘online’ in hun leven. Een film kijken via Netflix. Online het nieuws scannen of een Facebook pagina bekijken.
Recensies lezen, een vakantiereis boeken, Youtube filmpjes delen, kleding shoppen of een gezondheidsissue opzoeken. Online is het beginpunt voor oriëntatie, informatie, inspiratie en de uiteindelijke koop. U kunt er uw voordeel mee doen.
Hoe profiteert u als opticien en zelfstandig ondernemer van online ontwikkelingen?
Hoe benut u online aantoonbaar voor uw huidige klantenkring? Hoe bereikt u online nieuwe klanten? Hoe verhoogt u via online daadwerkelijk de conversie? Op een manier die de klant herkent vanuit uw winkel.
Wat zorgt ervoor dat uw kwaliteitsimago als zelfstandig opticien online aanvullend groeit? Klantgericht en onderscheidend van het grootwinkelbedrijf en het fors groeiend aantal direct sellers.
Nu is het moment om online slagen te maken. Het wordt online steeds drukker en op termijn onbetaalbaar.
Meer info:
nieuwsbrief.brilonline.com/ons-doel/