Deze week zijn de Nationale Oogmeetweken 2022 van start gegaan!

Zonder de vooruitstrevende leveranciers was het nooit gelukt om zo’n grootschalige campagne op te zetten. Maar liefst 104 deelnemende zelfstandige opticiens gaan extra winkelverkeer trekken tijdens de Oogmeetweken.

Het belooft nu al een groot succes te worden – want de eerste Blond Fans zijn al gespot in de winkels.

In samenwerking met Zeiss, Hoya, Essilor, HollandOpticalCompany, Optiswiss, Rodenstock, Johnson&Johnson, Alcon, Cooper Vision, Bausch + Lomb, Marcolin, Design Eyewear Group, JF Rey, Lunor, Eschenbach, Charmant, Bobo’s – Morel, Marchon, Komono, Safilo, Bellinger.

Deze campagne is nu al een succes met maar liefst 104 deelnemende zelfstandige opticiens!

Speciaal voor alle Blond Fans heeft Optitrade een storelocator opgezet zodat de deelnemende zelfstandige opticiens gemakkelijk gevonden worden.

www.optitrade.nl/blondamsterdam

 

Tags: