Digitale show Charmant. Van oriënteren tot brillen passen

Nu de beurzen geen doorgang vinden, bedenken leveranciers digitale alternatieven om hun collecties onder de aandacht te brengen. Charmant lanceerde online een volwaardige Style Show die maar liefst drie dagen te bezoeken was.

De bezoekers werden ontvangen bij de virtuele receptie en konden vervolgens kiezen uit een informatief aanbod. Er waren live-sessies waarbij vragen konden worden gesteld, video’s waarin de mensen achter de diverse merken aan het woord kwamen en er kon worden gechat met medewerkers. De merken van Charmant -Ad Lib, Charmant Titanium Perfection, ELLE, Charmant Z, Esprit en Line Art Charmant- waren allemaal ‘op de beurs’ te aanschouwen. En wie zich voldoende had georiënteerd, kon ter plekke terecht in de Shop om de monturen virtueel te passen en een Zoom-date te plannen met het sales team. Het complete team zat drie dagen lang klaar om met klanten te chatten en hen online te ontmoeten. Het echt beursgevoel is digitaal niet na te bootsen, maar deze Style Show was aantrekkelijk compact, informatief en bijzonder efficiënt.

Meer informatie

www.charmant.com

Tags: