Dit waardeert een brilzoekende online klant. Net als in de winkel


Begint u met de oogmeting of zoekt u eerst een bril uit met de klant en volgt daarna de meting?

Hoe zoekt de consument in uw winkel naar een nieuwe bril? Waarom werkt dat online ook zo?

Zet uw winkelbeleving gericht online
Daarmee boekt uw site het meeste succes. Een aanvulling op uw winkel. Een consument moet uw site kunnen vinden, maar inhoudelijk ook waarderen. Hoe houdt u de online consument vast en vangt u de aandacht? Hoe zet u aandacht om in conversie?

Wat wenst een brildrager in uw winkel en wat op uw site?
Kijkt de consument in uw winkel eerst rond of vertellen ze u meteen welke bril ze ‘ongeveer’ zoeken. Qua type, vorm of merk? De klant gaat ieder geval oriënteren. Pakt, bekijkt en past brillen.
Hoe staat dit montuur? Even goed in de spiegel kijken Met hun favoriete selectie gaat u met de klant aan tafel. Welke bril wordt het? Uw deskundig oog is gewenst. En dat blijft online ook zo…

Een nieuwe bril online uitkiezen, werkt hetzelfde als in de winkel
De online consument komt in de paskamer. Net als in de winkel willen ze collecties brillen zien en passen. De online consument kijkt eerst oriënterend rond. Scrollt door collecties of ‘vertelt’ via een filter wat ze zoeken: vorm, type, merk of prijs. Brillen die leuk lijken, worden gepast en aandachtig bekeken. 360 graden rondgedraaid..

Dan apart gelegd, net als in de winkel
Favoriete online monturen komen in het foto album of de verzendlijst. Klaar voor een vervolg. Dat kan zijn: delen, printen, bewaren, online (vijf brillen) reserveren of uw winkel binnenlopen
omdat de zin in de nieuwe bril niet meer loslaat.

Ook online is uw deskundigheid noodzakelijk
U maakt in de winkel het montuur gereed met glas en oogmeting. Zoals u gewend bent. Met één verschil; de consument kan 24 uur per dag, waar en wanneer zij willen collecties brillen zien en passen. Net als in uw winkel. De zin in een nieuwe bril is opgewekt. De huidige bril lijkt ineens oud. De gemiddelde klant blijft 6 tot 12 minuten in een paskamer. Is met uw winkel bezig.

Bewezen voordelen van online brillen passen

  • met oogcorrectie zelf ook zien hoe de bril staat
  • online passen gaat snel: veel nieuwe gezichten en impulsen
  • snel delen via Facebook, twitter, instagram, mail, WhatsApp: met de naam van uw zaak erbij
  • 24/7 geopend voor uw klant waar, wanneer… zij dat willen
  • bieden wat uw klant in de winkel ook verwacht: brillen zien, brillen passen
  • tijdsbesparing: het voorwerk voor het kiezen van een bril kiezen is thuis grondig verricht
  • meer beleving op uw site: 6 tot 12 minuten in een paskamer
  • talk-of-the-town: rondvertellen
  • niet wachten op de klant, maar er pro-actief op af
  • kosteloos aanvullende collectie merkmonturen
  • zeer goed vindbaar op internet
  • orientatietool van de hedendaagse klant

Klanten die in de winkel brillen passen, willen dat online ook

Meer info:

Brilonline.com