Op 18 april 2022 gaat de SUN-campagne DOOR ZON van start. Dit is het moment waarop Optitrade de consument extra bewust wil maken van het geluksgevoel dat bij de eerste zonnestraal hoort. In het voorjaar, zodra de zon gaat schijnen, krijgen mensen zin om te shoppen, en Optitrade gaat ervoor zorgen dat ze dit doen bij de zelfstandige opticien!
De Oogmeetweken hebben bewezen dat een nieuwe groep klanten via een nationale campagne de weg naar de zelfstandige opticien vond. Optitrade verwacht dat ook de SUN-campagne – exclusief voor zelfstandige opticiens in Nederland – dit effect heeft; zeker gezien de unieke incentive die hieraan gekoppeld is. De SUN-campagne is uitsluitend beschikbaar voor de zelfstandige opticien in Nederland.
We hebben diverse doelgerichte communicatiemiddelen ontwikkeld waarmee u klanten in uw omgeving bereikt. Deze bieden we aan in drie overzichtelijke pakketten, die onderling verschillend zijn in aantallen, online en offline communicatie en de prijs.
De SUN-campagne wordt in samenwerking met een aantal Optitrade leveranciers gerealiseerd. Zij stellen merkgerelateerde content beschikbaar voor deze campagne.
Dankzij de samenwerking met de schrijfster van ‘Bucketlist’, Marleen Brekelmans, profiteren deelnemers van een unieke incentive. Marleen Brekelmans is oprichter van ‘Bijzonder Plekje’, een website met tips voor uitstapjes, en heeft 45 duizend volgers op Instagram. Haar grote netwerk zorgt voor extra traffic – van een wellicht nieuwe doelgroep – naar de optiekwinkels.
De incentive voor uw klanten is een Limited Edition Bucketlist-pakket dat leidt naar de mooiste plekjes van Nederland. Voor iedereen een extra stimulans om naar de zelfstandige opticien te gaan.
Inschrijven voor deze campagne kan tot en met 18 maart 2022.
18 april: start campagne
22/23 april: matdatum DM
20-26 april: verspreiding huis aan huis tabloid
Tags: Optitrade