Doe weer mee met de Kinder OogCheckWeken!

Annemarie Brüning heeft een belangrijke boodschap: 

 

Goede en tijdige oogzorg bij kinderen moeten we blijven bespreken. De scholen zijn net begonnen en we zitten weer meer binnen. Tijd dus om opnieuw extra aandacht te geven aan de ogen van kinderen. Het belang van een oogcheck voor nu en later. Ouders kunnen niet vroeg genoeg zijn met de controle van het zicht van hun kind.

Daarom staat de hele maand oktober in het teken van de landelijke Kinder OogCheckWeken. CooperVision Specialty EyeCare ondersteunt met een uitgebreid pakket aan marketingmaterialen met een aantal mooie, nieuwe items. Zoals korte, heldere video’s voor in de winkel, op tv-schermen in de wachtkamer bij de huisarts en op sociale media. Ook zijn ze actief op nieuwe social mediaplatforms, zoals KEK mama & FLAIR. En ze gaan via een speciale radiocommercial van het Oogfonds aandacht geven aan de 20-20-2 regel.

Promotiemateriaal voor Myopie Management Experts

Vanaf nu kunnen Myopie Management Experts (MME’s) hun Kinder OogCheckWeken pakket reserveren in MyProcornea. Dit pakket zit vol handige promotiematerialen en tools voor in en buiten de praktijk. De MME’s kunnen kiezen voor een compleet marketingpakket of het bestaande pakket aanvullen met leuke, losse materialen. Specifieke wensen kunnen hier worden ingevuld.

Voor vragen kunnen MME’s terecht bij hun Accountmanager. Daarnaast is het team van CooperVision Specialty EyeCare bereikbaar via marketing.bnl@coopervisionsec.com of +31(0)313-677677.