Enjoy the view met LIGHTBIRD

Het Italiaanse merk Lightbird zal aanwezig zijn op opti en MIDO, om zichzelf en zijn collecties op een nieuwe manier te presenteren.

In een persbericht kondigt LIGHTBIRD aan zich open te stellen voor de wereld: “Deelname aan opti en MIDO is voor ons een kans om het nieuwe verhaal van het merk, opgericht door ontwerper Corrado Rosson, te presenteren aan een internationaal publiek”. De collecties, Light_SOCIAL en Light_STREAM geheten, worden in München getoond in de stand van distributeur WEBER (Hal C4 – stand 371), terwijl de nieuwe merkcommunicatie wordt gepresenteerd op MIDO (Hal 4 – R09 -S10).

De vernieuwde positionering komt tot uiting in de nieuwe pay-off ‘enjoy the view’. Als de ogen tussen de geest en het hart staan, dan zijn de glazen van LIGHTBIRD een lofzang op de lichtheid van de geest. Een volledig Italiaans product – een object zoals LIGHTBIRD het zelf noemt -, fascinerend om te zien en aangenaam om te dragen, bedoeld voor diegenen die het vermogen hebben om hun blik te verruimen en te genieten van authentieke schoonheid.

Op de muren van de beursstand is, behalve de nieuwe collecties, een video te zien die geïnspireerd is op de waarden van het merk; een document gewijd aan het productieproces. Corrado Rossons visie op eigentijdse brillen wordt weerspiegeld in de nieuwe modellen van de collecties Light_SOCIAL en Light_STREAM, die zijn verrijkt met nieuwe monturen als SOLDIER, ULYSSES, EMILY en PHOEBE, die de lichtheid van het materiaal en de kleurencombinaties versterken.

Een ander onderscheidend element van het merk is de Light_TAG, of QR CODE, die op het uiteinde van de veer wordt geplaatst en die, dankzij het gepatenteerde LIGHTBIRD-systeem, het bedrijf, de opticien en de klant met elkaar verbindt.

VOOR MEER INFO: www.lightbird.it

OPTI MUNICH in de stand van WEBER (Hall C4 – Stand 371)
MIDO 2025 (Hall 4 – R09 -S10)

Tags: