Etnia Barcelona heeft een limited edition collectie ontworpen voor de 37e America’s Cup, die voor het eerst in Barcelona wordt gehouden. De capsulecollectie bestaat uit acht monturen, elk beschikbaar in twee kleuren (marineblauw en wit) die het sportieve karakter van de zeilwedstrijd en de vormen van zeilboten repliceren. De monturen zijn gericht op het bieden van de beste visuele ervaring op zee, met de nieuwste technologie in gepolariseerde minerale lenzen.
Om deze nieuwe capsule te introduceren, heeft Etnia Barcelona een speciale campagne gecreëerd met model Marta Aguilar, die nauw verbonden is met Barcelona, samen met influencers en modellen Jorge Román en Patricio Mundet. Ze showen de lichte metalen monturen gecombineerd met natuurlijk acetaat. Op de tip van de montuurpootjes is het America’s Cup-logo terug te zien.
Alle monturen zijn ontworpen met minerale lenzen en HD-technologie, een innovatief filter dat maximale helderheid, scherpte en visueel comfort biedt. De lenzen bevatten een gepolariseerd filter dat schitteringen en reflecties van de zee blokkeert, evenals een IR-filter om de infrarode stralen van de zon te blokkeren. Bovendien is de kleur van de lens blauw, wat optimaal is voor sportactiviteiten. Deze lenzen zijn ook anti-reflecterend, gemakkelijk schoon te maken van vuil en vingerafdrukken, en krasbestendig.
America’s Cup x Etnia Barcelona is nu verkrijgbaar bij geselecteerde optiekwinkels, de Etnia Barcelona Flagship Store en op hun website: www.etniabarcelona.com
Tags: Etnia Barcelona