Deze week viel de eerste editie van Eyeline 2025 op de deurmat, vol inspiratie voor onze branche. De optieksector verandert razendsnel, en klanten verwachten niet alleen een bril of contactlenzen, maar een totaalbeleving die hen raakt. Hoe maakt u als optiekbedrijf écht het verschil?
In deze editie deelt Harry Dickhoff zijn visie: het draait om het verhaal dat je vertelt, het team van specialisten dat je om je heen hebt en de unieke beleving die je creëert. Johan van de Steeg van Van Gestel Optiek laat in de Doorgeefcolumn zien hoe een bewuste keuze voor een Oogzorgcentrum de toekomst van de fysieke optiekwinkel kan versterken. Ook Optitrade Retail Marketing benadrukt hoe je verhaal vertellen bijdraagt aan groei.
Elk monturenmerk heeft een eigen verhaal en dat speelt vaak een grote rol in de keuze van de klant. We delen in deze editie verhalen uit de branche, waaronder een kijkje achter de schermen bij het design center van Scotch & Soda in Amsterdam. Een merk waar alles draait om creativiteit, authenticiteit en aandacht voor detail.
Laat u inspireren door de trends die we dit weekend op opti en van 8 tot 10 februari op Mido gaan tegenkomen. En voor wie naar opti gaat: We hopen u zaterdagavond tegen te komen op de Holland Party!
Tags: Eyeline Magazine