voor- en zijaanzicht montuur FACE A FACE

FACE A FACE viert 30 jaar met jubileumdesign FACES

Dit jaar viert FACE A FACE haar 30-jarig jubileum. Drie inspirerende decennia liggen achter ons. Nu kijkt het merk vooruit, voortbouwend op het fundament dat het zelf heeft gecreëerd.

Meer dan ooit avant-garde en visionair, herdefinieert FACE A FACE deze nieuwe levensfase met een frisse blik. De 30 jaar worden omgezet in een 3.0-reis naar de toekomst van creatief design. FACE A FACE 3.0 luidt een nieuw hoofdstuk in, en tilt het merk naar een hoger niveau.

Een van de hoogtepunten is de introductie van FACES – een speciaal jubileummodel ontworpen ter ere van deze mijlpaal. De monturen zijn een eerbetoon aan de unieke artistieke visie van FACE A FACE en worden uitgebracht in gelimiteerde oplage.

Magisch, uniek en werkelijk vernieuwend: het jubileumconcept is een kunstwerk op zich. Twee F’s staan tegenover elkaar – de Fundamentals van het merk ontmoeten de Future. Het is ook een ontmoeting tussen het merk en een inspirerende kunstenaar: de Amerikaanse Jessica Poundstone, wiens kleurenpalet het FACES-concept tot leven brengt.

Monumentaal en architecturaal – deze limited-edition zonnebrillen belichamen perfecte beheersing van volume, kleur en expressieve vrijheid. FACES blinkt uit in dualiteit: dubbele kleur, dubbele lezing van de F aan voor- en zijkant, dubbele streep in het ontwerp. Een uitgesproken signatuur, vol karakter. Het concept is verkrijgbaar in twee vormen, elk in vier kleurvarianten.

www.designeyeweargroup.com