Frame your style met You’S Amsterdam

Al meer dan 14 jaar verkoopt Eurovisie wereldwijd met veel succes het kleurrijke label You’S. De ontwerpers lieten zich inspireren door culturen en landschappen van over de hele wereld, maar zoeken het nu dichter bij huis. Eurovisie ziet Amsterdam als inspiratiebron voor het merk You’S en laat dit niet alleen tot uiting komen in de nieuwe lente- en zomercollectie, maar ook in de nieuwe merknaam. You’S heet voortaan You’S Amsterdam.

You’S Amsterdam inspiratie
Eurovisie is trots op haar Nederlandse roots en wil dit nog meer gaan uitdragen. Enkele jaren geleden lanceerde het bedrijf al het brillenmerk de Stijl Holland 1924. Deze collectie is gebaseerd op een Nederlandse kunststroming uit de jaren 20 en werd direct een hit. Voor Eurovisie was dit een reden om de Nederlandse roots ook bij het succesvolle merk You’S meer te benadrukken, daarom was het een logische keuze om voor Amsterdam te kiezen.

Allereerst kent iedereen in binnen- en buitenland Amsterdam, en heeft het een ongelofelijke aantrekkingskracht op mensen. De stad is een prachtige smeltkroes van culturen en vormgeving. Geen enkele wijk, buurt of straat is hetzelfde en je kunt de creativiteit op straat proeven. De mensen zijn expressief en durven zich te uitten. Dit past perfect bij de brillen die we voor You’S Amsterdam ontwerpen. Een grote, diverse en kleurrijke collectie; iedereen vindt in de You’S Amsterdam collectie een bril die bij hem of haar past! Amsterdam heeft ook iedereen wat te bieden; vandaar You’S Amsterdam,” aldus Eurovisie.

Kleurrijke lente- en zomercollectie
Amsterdam vormt ook het frame van de nieuwe, kleurrijke lente- en zomercollectie. De ontwerpers lieten zich inspireren door de stad Amsterdam, en de Amsterdamse Color Run in het bijzonder. Dit evenement heeft in korte tijd de wereld veroverd en de Amsterdamse editie was dan ook een groot succes. Deelnemers worden bestrooid met gekleurd poeder en vormen samen één groot bewegend kleurenpalet.

Voor de ontwerpers zorgt dit kleurrijke tafereel voor een hoop inspirerende beelden. Zij hebben dit fantastische kleurenspel dan ook verwerkt in de nieuwe collectie met een opvallend zomers pallet van contrast en verloopkleuren als resultaat. De expressieve kleuren rood, oranje, paars, fuchsia, groen, blauw en aqua, in combinatie met strakke grasche prints, maken de nieuwe collectie ‘colorful’ en in het oogspringend stijlvol. De nieuwe collectie bestaat uit 25 modellen en de monturen zijn verkrijgbaar in zowel stainless steel, acetaat als ook het populaire grylamide.

Voor meer info:

Eurovisie World Wide B.V.
T 073 594 41 31 | F 073 594 41 46 | www.eurovisie.com