Gezamenlijke doorbraak in Myopie

CooperVision SEC, Essilor Nederland en HOC introduceerden afgelopen dinsdag 5 oktober jl. SightGlass Vision™ met Diffusion Optics Technology™. Het goed georganiseerde, interactieve online event ‘Doorbraak in Myopie’ van ruim een uur stond onder leiding van Annemarie Brüning. Maar liefst 700 mensen keken live mee!

Annemarie’s sidekicks waren Edward Tjoeng van Essilor en Gabi Steenbekkers van CooperVision SEC. Merel Kanters verzorgde met verve de poll waar vragen aan bod kwamen als ‘Ben je actief bezig met myopie in de winkel?’ en ook Pierre-Yves Léonard (HOC), Gijs Maat (Essilor) en Nataly Analbers (CooperVision SEC) kwamen aan het woord. Hoofdspreker van de avond werd via een live verbinding geconnect vanuit de VS: Joe Rappon van SightGlass Vision. Hij vertelde over het myopieremmende glas dat met name voor jonge kinderen, vanaf 6 jaar, een uitstekende oplossing is. U hoort er vast meer over via de diverse leveranciers. Zoals Winfred Thijssen van Oogzorg Thijssen Optiek benadrukte: ‘Maak van myopie management een team-effort en investeer in een aslengtemeter”.

Online event gemist? Bekijk het dan HIER terug.