Tijdens de VisionPlus-beurs, die dit jaar in Dubai werd gehouden, won het klantenbindingsconcept van Glasklar in de categorie ‘Meest uitmuntende product’ de felbegeerde VisionPlus Award. Het innovatieve concept kreeg de meeste stemmen van de jury en liet hiermee vier gerenommeerde concurrenten achter zich. De jury was vooral onder de indruk van het doordachte ontwerp en de sterke focus op duurzaamheid van de navulbare brillenspray.
De navulbare GLASKLAR-brillenspray staat symbool voor duurzaamheid en kwaliteit. De geoptimaliseerde GLASKLAR-formule is geur- en kleurstoffen vrij, vegan en volledig gebaseerd op natuurlijke ingrediënten. De unieke spraytechnologie zorgt bovendien voor een sprankelend effect: onder hoge druk ontstaan miljoenen fijne belletjes die het vuil tijdens het proces losmaken. Met een doek is de bril vervolgens eenvoudig schoon te maken.
De navulbare GLASKLAR-flessen, gemaakt van recyclebaar PET, worden in eigen beheer geproduceerd volgens strenge kwaliteits- en duurzaamheidsnormen. Ze zijn verkrijgbaar in twee formaten, passend bij verschillende gebruiksvoorkeuren.
Gerard Daudey, directeur van GLASKLAR International B.V. Nederland, is uiteraard zeer content:
“Deze onderscheiding is een bevestiging van ons concept en onze voortdurende inzet voor meer duurzaamheid en de hoogste kwaliteit. Deze prijs inspireert en motiveert ons team om verder te werken aan onze doelen. Ik zeg bewust team, want we wonnen deze prijs met het hele GLASKLAR-team. We zijn ontzettend trots!”
De onderscheiding is een nieuwe mijlpaal voor het bedrijf. Het benadrukt de internationale relevantie van het GLASKLAR-klantenbindingsconcept, dat wereldwijd erkenning geniet in de sectoren oogoptiek, hoorakoestiek en sport.
Meer informatie is te vinden op www.glasklar.com.