Gucci presenteert de ???Eyeweb??? zonnebril collectie

Gucci maakt de lancering bekend van Gucci Eyeweb, een nieuwe collectie zonnebrillen, ontworpen door Creatief Directeur Frida Giannini, hierbij rekening houdend met??de digitale generatie. Voor deze enthousiaste netwerkers heeft Gianni??een vernieuwende microsite gemaakt op www.guccieyeweb.com, waar bezoekers hun eigen creativiteit op het internet kunnen weergeven en overbrengen, waarbij ze de beelden van de nieuwe Gucci Eyeweb collectie als een schilderspalet kunnen gebruiken.

Als marktleider op het gebied van de luxe zonnebrillen, wil Gucci zijn portefeuille uitbreiden met een nieuwe lijn van op jongeren gerichte stijlen. Gucci Eyeweb verricht baanbrekend werk met het combineren van hoge kwaliteit met sterke beeldende stijlen die, zowel op het gebied van ontwerp als prijs, bestemd zijn voor een jongere doelgroep. Geproduceerd onder licentie van Safilo bestaat Gucci Eyeweb uit twee modellen in 6 verschillende kleuren, en hierop aansluitend zullen 3 nieuwe modellen vroeg in het voorjaar worden ge??ntroduceerd. Het herenmodel heeft als icoon een G, terwijl het vrouwenmodel het dubbele Gucci icoon GG heeft. Elk model heeft het van internet bekende groen en rood gestreepte Gucci beeldmerk, dat??samen met “world wide web” de inspiratie gaf tot dit nieuwe merkteken.

Gucci Eyeweb zal de collectie, ondersteund door een nog nooit eerder vertoonde interactieve campagne, op 15 oktober wereldwijd bekend maken.??Het creatieve concept, dat ook de introductie van de??hiervoor genoemde microsite bevat, is speciaal ontwikkeld voor die web gebruikers, die regelmatig online foto”s en feest-ervaringen met elkaar uitwisselen.

Op www.guccieyeweb.com??leren de gebruikers een multi-functionele wereld kennen waarbij ze elkaar online ontmoeten en ervaringen kunnen uitwisselen.“””””””