Hans Anders komt met een nieuwe campagne waarin André van Duin de hoofdrol speelt. Met humor en een heldere actieboodschap laat hij zien waar Hans Anders voor staat: topkwaliteit voor een scherpe prijs.
De campagne, die op 10 maart 2025 start, is te zien op tv, social media, radio, eCRM, online en in de winkels. Later dit jaar sluiten ook andere bekende Nederlanders aan om de verrassende aanbiedingen van Hans Anders te ontdekken.
Herkenbare verhalen met een knipoog
De afgelopen anderhalf jaar bracht Hans Anders het bekende merkthema ‘Hans Anders. Alleen de prijs is anders’ opnieuw tot leven. Echte, herkenbare verhalen over mensen die een bril of hoortoestel nodig hebben, stonden centraal.
Dit keer wordt daar een nieuwe twist aan gegeven: ook BN’ers spelen mee. “We willen laten zien dat bekende Nederlanders, net als iedereen, soms gewoon een nieuwe bril nodig hebben. En die vinden ze bij Hans Anders, voor een prijs die écht anders is”, zegt Linda van de Wiel, Director Marketing & Communications.
Hans Anders: voor iedereen
Meer dan 7 miljoen Nederlanders, waaronder veel BN’ers, dragen een bril van Hans Anders. “We zijn er voor iedereen – van bekende gezichten tot de gewone man”, aldus Van de Wiel.
Met een landelijk dekkend winkelnetwerk en omnichannel aanpak biedt Hans Anders oog- en hoorzorg met de beste prijs-kwaliteitverhouding. De bekende ‘3=1’-actie maakt het nog aantrekkelijker: klanten krijgen de tweede én derde complete bril gratis, inclusief montuur en glazen, ook multifocaal.
Creatieve samenwerking
De campagne is ontwikkeld door VENGEAN in nauwe samenwerking met de directie en het marketingteam van Hans Anders. Sjors Baarveld verzorgde de regie, terwijl Ron Gessel de fotografie voor zijn rekening nam. De bekende stem van Hans Anders? Die komt van Birgit Schuurman.
Bekijk hier alvast de tv-commercial!
nexeye.com
Tags: André van Duin, Hans Anders, nexeye.com