Het Icon Best Seller Concept van MONOQOOL vertegenwoordigt een unieke verkoopformule voor succes, ontworpen om optiekers alle tools te geven die ze nodig hebben om hun verkoop van 3D-geprinte MONOQOOL-monturen te laten groeien. Door eenvoudige stappen te volgen en te focussen op de Top 50 Bestsellers in de MONOQOOL 3D-geprinte brillencollectie, kunnen optiekers een constant hoge voorraadomzet ervaren.
“We hebben dit unieke verkoopconcept in de loop van de tijd bestudeerd en ontwikkeld; het is beproefd en zeer krachtig als verkoopstrategie. Na veel verzoeken van optiekzaken waarmee we nauw samenwerken, hebben we nu stappen ondernomen om het Icon Best Seller Concept te formaliseren via een nieuwe gedrukte handleiding die de opticien kan volgen en altijd bij de hand heeft.” Allan Petersen, CEO, MONOQOOL.
Bovendien biedt MONOQOOL, ter ondersteuning van het concept, een essentieel Deens ontworpen winkeldisplaysysteem om de frames en de technologie erachter perfect te presenteren, een systeem dat ervoor zorgt dat elk montuur mooi wordt tentoongesteld.
Tags: MONOQOOL