Johnson & Johnson onderstreept het belang van ooggezondheid met Vision Made Possible™

Vision Made Possible™ is opgezet om bewustzijn te creëren over het belang van ooggezondheid gedurende alle levensfasen en om gesprekken te stimuleren over de impact van visuele aandoeningen. Bij Vision Made Possible ligt de focus op het delen van persoonlijke verhalen van zowel klanten als oogzorgprofessionals wereldwijd. Het doel is om het publiek te laten zien hoe verbeterd zicht kan bijdragen aan een hogere levenskwaliteit en om het belang van regelmatige oogzorg te delen. Kate T. Parker, een gerenommeerde fotograaf en auteur van de New York Times, werkt samen met Johnson & Johnson Vision om deze verhalen vast te leggen.

 

Kate T. Parker is bekend om haar moderne en stijlvolle benadering van fotografie, ze brengt de kracht en authenticiteit van deze verhalen op een bijzondere manier in beeld. Een van de aangrijpende verhalen die gedeeld worden via dit initiatief is dat van Ryan G. Zijn reis van scheel kijken in de klas tot een succesvolle honkbalspeler op Trinity University laat zien hoe belangrijk het is om visuele problemen aan te pakken. Na het gebruik van een bril die niet goed functioneerde tijdens het sporten, stapte Ryan over op contactlenzen. Deze verandering markeerde een keerpunt in zijn leven. Met de steun van zijn moeder, heeft Ryan zijn passie voor honkbal verder ontwikkeld. Zijn droom is om zijn carrière in honkbal voort te zetten, mogelijk zelfs op professioneel niveau.

 

VOOR MEER INFO: www.jjvision.com

 

BEELD BRON: GettyImages, 1166111026_Connected by Sight.