Het eerste gezamenlijke event is een feit: de EssilorLuxotticaDays.
“Fijn dat we hier samen op het podium staan”, trapte Nico Smits, Commercieel Directeur Essilor Nederland, af.
Voor deze kick-off had de organisatie van de EssilorLuxotticaDays op 24 en 25 april flink uitgepakt op een bijzondere locatie: Arendshoeve in de Garden of Amsterdam in Aalsmeerderbrug, een gigantische kas met planten op elke denkbare plek. Aan het dak, op de grond, aan de wanden, overal groen. In plaats van een rode loper lag er een heuse grasloper, die de genodigde partners van EssilorLuxottica binnen leidde, richting de presentaties van de Luxottica-merken en Essilor-innovaties.
Tijdens een plenaire sessie presenteerden Toine Zandkamp, Head of Independents Benelux van Luxottica, en Nico Smits, Commercieel Directeur Essilor Nederland, de gezamenlijke strategie van Essilor en Luxottica, het Essilor Experts Programma, het Luxottica Reward Programma en het nieuwe NeyezPay, een oogzorg- en bril abonnement, waarover binnenkort meer.
“Wij zijn als twee innovatieve bedrijven samengegaan en dat moet uiteindelijk ook voordelen gaan opleveren voor u, onze opticiens”, aldus Nico.
In de komende printeditie van Eyeline een uitgebreid verslag van de EssilorLuxotticaDays.
Tags: EssilorLuxottica