CooperVision start met een landelijke mediacampagne om Proclear 1 day contactlenzen te promoten. Eind mei wordt gestart met radiocommercials en komen er advertenties in Metro. Om de consument rechtstreeks aan te spreken, heeft CooperVision een actie waarbij de klant 5 setjes daglenzen krijgt bij aankoop van een voordeelpakket voor 30 dagen. Ook kunt u uw klanten hierbij een strandtasje/kussentje cadeau doen, dat door CooperVision aan u worden verstrekt.
Daarnaast komt er een speciale actiesite voor de consument: www.openjeogen.nu.
Via verschillende zenders zal de Proclear 1 day actie worden
gestimuleerd. In de radiocommercials worden voornamelijk de gratis 5 setjes en de website gecommuniceerd. De commercials starten op 27 mei en zullen 2 weken te horen zijn. Wilt u meedoen met de actie? U kunt zich aanmelden via telefoonnummer: 0183 40 60 80 of bij uw vertegenwoordiger van CooperVision.
De actie luidt: 5 setjes Proclear 1 day lenzen. Op te halen bij de dichtstbijzijnde oogzorgspecialist. Deze actie wordt ondersteund door de website www.openjeogen.nu. Op de site kan men een bon uitprinten en deze bij u inleveren. Tevens staan op de site alle deelnemende oogzorgspecialisten vermeld.
Ook de advertenties in de krant Metro zullen bijdragen aan de Proclear 1 day actie. Deze zullen parallel met de radiocampagne worden ingezet. Start: 27 mei 2008.
Voor u als opticien heeft CooperVision een Pro Clear 1 day inkoopaanbieding: 2 halen, 1 betalen. Daarnaast zijn er compleet opgemaakte advertenties waarin u uw logo en NAW-gegevens kwijt kunt en een DM-kaart om direct te versturen naar uw cliënten.
De acties lopen tot 1 augustus 2008.
Voor meer info: www.coopervision.com.