Stijlvol, naturel en chic, zo kan de nieuwe campagne van LANVIN worden omschreven waarin Paris Hilton de hoofdrol speelt.
De campagne, geschoten door Mert Alas, verkent de uitwisseling tussen het erfgoed en het hedendaagse aspect van de betekenis van LANVIN. Een betekenis die een weerspiegeling is van de tijd en tegelijkertijd respect toont voor de geschiedenis.
Geïnspireerd op de portretten van societyvrouwen van New York City in de jaren 50, die destijds “zwanen” werden genoemd, interpreteert deze campagne de hedendaagse “zwaan” – de influencer. Creative Director Sialelli koos Paris Hilton als het perfecte boegbeeld van dit mediatijdperk.
De styling is gestript naar naturel, elegant en chic wat perfect aansluit op de brillencollectie. De brillen bevatten luxueuze en vintage geïnspireerde details zoals de brede veren, het embleem van het Franse Maison en het oversized silhouet.
LNV605S – Kleur 219 (tortoise shell)
De collectie is verkrijgbaar in zwart, tortoise, groen/havana en gestreept rood.
Bekijk hier de volledige campagne.
Marchon Benelux: 020 581 5000 | [email protected] | www.marchon.com
Tags: Marchon