Maison Nathalie Blanc lanceert nieuwe campagne “Les Sublimes”.

Het Parijse huis, Maison Nathalie Blanc, wil de vlaggendrager worden van het ‘Parijse chic’, zowel eenvoudig als elegant, en positioneert zichzelf nu als een “haute couture” -merk dat traditie combineert met een moderne benadering.

De collectie van Nathalie Blanc Paris belichaamt Franse uitmuntendheid in design en vakmanschap. Alle monturen zijn namelijk ontworpen in de Parijse werkplaats en vervaardigd in de Jura en de regio Normandië, het nest van de Franse brillenindustrie. Al generaties lang maken deze bekwame ambachtslieden kwaliteitsmonturen.

Voor deze nieuwe campagne genaamd “Les Sublimes”, wilde Nathalie Blanc een paar monturen van haar gelijknamige merk samenbrengen om haar meest iconische modellen te laten zien, de modellen die echt de identiteit van het merk vertegenwoordigen. Deze nieuwe campagne werd bedacht als een nieuwe kijk op de tijdloze collectie en belichaamt de visie van de ontwerper. Deze monturen weerspiegelen de haute couture-esthetiek en combineren een hoogwaardig ontwerp met materialen zoals Mazzuchelli Italiaans acetaat en 22-karaats goud.

Door deze collectie belichaamt de ontwerper natuurlijke elegantie en het moeiteloze chic. Nathalie streeft er altijd naar om het perfecte accessoire te ontwerpen.