Marcolin en adidas maken met trots bekend dat zij hun wereldwijde licentieovereenkomst voor eyewear hebben verlengd tot 2032. De samenwerking omvat beide labels van adidas: adidas Sport en adidas Originals.
De succesvolle samenwerking, die in 2020 begon, blijft voortbouwen op de sterke combinatie van Marcolins vakmanschap in hoogwaardige brillen en adidas’ innovatie op het gebied van performance en lifestyle. Marcolin blijft verantwoordelijk voor het ontwerpen, produceren en wereldwijd distribueren van de brillencollecties voor beide labels.
Twee labels, één visie
adidas Sport Eyewear, Born from Sport, worn for Sport, is ontworpen voor topprestaties. De brillen zijn uitgerust met geavanceerde technische componenten en materialen en zijn ontwikkeld met atleten en actieve levensstijlen als uitgangspunt.
adidas Originals Eyewear is geïnspireerd op lifestyle en streetwear, met sport als culturele oorsprong. Deze collectie brengt moderne streetwear samen met vooruitstrevend design en biedt stijlvolle brillen voor dagelijks gebruik, passend bij een eigentijdse levensstijl.
Gezamenlijke waarden
De verlengde samenwerking weerspiegelt de gedeelde toewijding van beide merken aan innovatie, duurzaamheid en uitmuntende productkwaliteit; waarden die ook in de komende jaren centraal blijven staan. De adidas brillencollecties zijn verkrijgbaar in eigen merkstores en bij geselecteerde sport- en optiekretailers wereldwijd.
Tags: adidas Sport eyewear, Marcolin