Maui Jim genomineerd als finalist voor beste sportmarketingcampagne

Eerder dit jaar vierde Maui Jim hun partnerschapsstatus als de officiële brillenleverancier van The DP World Tour door een gezamenlijke, op maat gemaakte digitale marketingcampagne op te zetten met de titel The Perfect View. De campagne behaalde recordresultaten in de media en kreeg al snel de status van een van de meest succesvolle golfcampagnes in de regio.

Het succes van de campagne werd onlangs erkend door de sportindustrie in het Midden-Oosten door te zijn genomineerd als een van de finalisten voor de Sports Industry Awards 2022 in de categorie beste sportmarketingcampagne.

De campagne, vastgelegd op de green van de Emirates Golf Club tijdens het Slync.io Dubai Desert Classic-evenement, was bedoeld om de bekendheid van de meerjarige samenwerkingsovereenkomst tussen The DP World Tour en Maui Jim onder de aandacht te brengen en te vergroten door de merkambassadeurs van Maui Jim, Jorge Campillo & Miguel Ángel Jiménez, beide vaste persoonlijkheden in de Tour, op een vernieuwende manier.

De winnaars van de Middle East SPIA 2022 awards worden live bekendgemaakt tijdens een prijsuitreiking op 31 mei 2022 in Dubai.

Meer informatie

www.mauijim.com

Tags: