Meer tevreden klanten maken met Rodenstock

Als ondernemer wilt u inzicht krijgen in alle stappen die uw klanten ervaren binnen hun klantreis. Speciaal voor haar Marketingjaarplan partners organiseerde Rodenstock in mei en juni 3 exclusieve workshops op prachtige, inspirerende locaties. Deze interactieve events stonden in het teken van het optimaliseren van de gewenste klantreis en het vergroten van uw lokale zichtbaarheid. 

Hoe kunt u nog beter in connectie blijven met uw klant? Hoe zorgt u voor piekmomenten tijdens de aankoopbeslissing en hoe maakt u het voor uw klant leuk om het wachten op de bestelde bril te verzachten?

Rodenstock draagt graag bij aan het optimaliseren van de klantreis. Daarom kregen haar partners alvast een voorproefje van de nieuwe marketingacties tijdens de Rodenstock Funshops. Dit najaar introduceert Rodenstock een aantal nieuwe marketingtools en events om meer tevreden klanten te maken, zoals de Iris Fotoshoot promotie.

 

Wilt u ook promoties van Rodenstock inzetten?  Neem dan contact op met de marketingafdeling [email protected]

Tags: