Begin dit jaar presenteerden Optitrade Retailgroep in samenwerking met CooperVision het webinar contactlenzen tijdens en na Covid-19. Na afloop kwamen ze erachter dat ze nog lang niet uitgepraat waren over contactlenzen. Daarom hebben ze samen besloten om nog een webinar hierover te organiseren. Daarbij sluiten verschillende gastsprekers en specialisten op het gebied van contactlenzen aan. Ook kijken ze naar de GfK-cijfers en blikken ze vooruit. Schrijf u nu in!
Tijdens het webinar op 9 november gaan Pim Föster (Business Unit Manager Optitrade Retailgroep), Max Heuvelmans (Customer Marketing Manager CooperVision) en Katherine Teblick (Professional Service Manager CooperVision) in gesprek hierover. Aan de hand van diverse onderzoekscijfers laten ze u o.a. zien wat de gevolgen zijn geweest van Covid-19 op het koopgedrag van contactlensdragers. Daarnaast kijken ze naar verschillende verkooptechnieken en geven ze tips over wanneer u het beste over contactlenzen kunt beginnen.
Er komen diverse interessante thema’s aan bod zoals drop-outs, de leeftijdsverschillen tussen diverse dragers en waarom klanten bij u blijven of juist niet. Katherine richtte in 1993 samen met een compagnon een succesvolle speciaalzaak voor contactlenzen op in Antwerpen. Na 25 jaar praktijkervaring koos ze ervoor om aan de slag te gaan bij CooperVision. Zij zal vanuit haar praktijkervaring ook haar visie delen op de diverse thema’s.
Uiteraard kunnen ook de deelnemers van dit webinar actief meedoen door middel van enkele polls. Tot slot gaan de sprekers in op de vergelijking tussen abonnementen en losse verkoop. Heeft u vragen over dit webinar? Mail dan naar [email protected].