Meyemedia: nieuw mediaconcept voor opticiens

Per 1 november 2012 zijn Maris Media en Besmart Consulting gestart met een nieuw media concept voor de zelfstandige optiekondernemers.

Het concept is nieuw en uniek omdat dit pakket “the best of both worlds” biedt aan de zelfstandige optiekondernemers. Enerzijds omdat deze dienst gericht is op de individuele optiekzaak met een eigen uitstraling en anderzijds profiteert elke deelnemer van de prijsvoordelen van inkoopbundeling.  Iedere deelnemende opticien krijgt media tools met zijn eigen ontwerp; dus geen brochures en advertenties waar slechts een kleine ruimte beschikbaar is voor eigen uitingen of logo.

Daarnaast biedt het pakket ook gemak, want MeyeMedia verzorgt alles volgens de wensen van de ondernemer. De ondernemer bepaalt, Meyemedia geeft het vorm en regelt het. En om het allemaal nog makkelijker te maken werkt dit concept met vaste maandelijkse kosten, dat is dus optimaal plannen en vooraf weten waar je aan toe bent.

Meyemedia, het individuele media pakket voor de zelfstandige optiekondernemer. Veel zelfstandige optiekondernemers ontberen tijd en kennis voor een effici??nte en uitgebalanceerde marketing strategie en zien zich geconfronteerd met de volgende vragen:

  • Hoe maak ik een goede marketingplanning die binnen mijn budget past?
  • Hoe zorg ik er voor dat de uitstraling van mijn zaak altijd uniform is in alle uitingen en dus herkenbaar is voor mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep het beste?
  • Hoe, waar en wanneer ga ik adverteren?
  • Hoe zorg ik er voor dat mijn promo-acties ook in mijn winkel terug te zien zijn?
  • En vooral ook, hoe zorg ik voor mijn eigen individuele uitstraling in de media?

Meyemedia, geeft  commerci??le boodschappen vorm en verzorgt de productie hiervan. Hoe blijf je als zelfstandige opticien opvallen tussen al het mediageweld van de ketens? Hoe zorg je er voor dat de klanten jouw boodschap zien en waarderen met een bezoek? Hoe maak je het onderscheid met de concurrentie? Meyemedia ontzorgt door structuur en herkenbaarheid te cre??ren.

Voor de zelfstandige vakman geldt dat men vooral lokaal een herkenbaar en persoonlijk gezicht aan het bedrijf moet geven en de consument duidelijk moet maken waarom het beter is om bij de zelfstandige opticien langs te gaan voor de juiste oogzorg. De mensen van MeyeMedia begeleiden en adviseren de vakopticiens bij het opstellen en structureren van hun media jaarplan.

Meyemedia, wordt verzorgd door mensen die begrijpen wat de optiekondernemer wil. Dit media-concept voor de zelfstandige optiekondernemer is een initiatief van Maris Media en BeSmart Consulting, twee bedrijven met samen bijna 50 jaar ervaring in de optiekbranche. Zij kennen de ondernemersuitdagingen en spreken dezelfde taal. Kortom; mensen die begrijpen wat de zelfstandige optiekondernemer wil.

Voor meer informatie: www.meyemedia.nl