Met ‘Refocusing on Humans’ wordt de mens en de menselijke creativiteit centraal gesteld: dat is de boodschap die MIDO wil overbrengen met de foto’s van de internationaal gerenommeerde fotograaf Uli Weber. Vanaf vandaag kunnen bezoekers en journalisten die van plan zijn de tentoonstelling bij te wonen, die van 8 tot 10 februari 2025 plaatsvindt in Fiera Milano Rho, zich registreren op de website van MIDO.
In 2023, toen er veel werd gesproken over AI maar nog maar weinig mensen het daadwerkelijk gebruikten, lanceerde MIDO doormiddel van AI de campagne ‘Spheres – The Eyewear Universe’. Nu, terwijl velen deze technologie toepassen, voorziet MIDO om nieuwe ideeën te produceren en een nieuw leven in te blazen. Met deze doelstellingen werd voor het derde achtereenvolgende seizoen de creatieve leiding van de campagne toevertrouwd aan Max Galli, in samenwerking met Mixer Group. Zo ontstond het idee voor een samenwerking met een fotografisch kunstenaar, Uli Weber, internationaal bekend om zijn fascinerende werk in de wereld van mode, reclame en portretten. Weber is Duitser van geboorte, maar heeft zijn kunst in Italië onder de knie gekregen, waar hij het vermogen heeft ontwikkeld om diep dramatische beelden te creëren die mysterie, romantiek en glamour combineren. Zijn foto’s zijn beroemd in de wereld van kunst en zijn tentoongesteld in musea over de hele wereld.
‘Refocusing on Humans’ zal wereldwijd verschijnen in gedrukte media en op internet en zal worden ontwikkeld rond meer dan één onderwerp, dat in de komende maanden zal worden onthuld.
Vanaf vandaag kunnen bezoekers zich registreren. Vorig jaar waren er meer dan 40.000 bezoekers uit 160 landen. U hoeft alleen maar het formulier op de officiële website in te vullen.
VOOR MEER INFO: www.mido.com
Tags: MIDO