Tijdens de 29e editie van de Mediastars-awards is de communicatiecampagne van MIDO | Milano Eyewear Show 2025 wederom in de prijzen gevallen. Onder het thema ‘Refocusing on Humans’ sleepte de campagne maar liefst drie onderscheidingen in de wacht binnen de categorie printmedia:
De prijsuitreiking vond plaats op vrijdag 6 juni in het Auditorium San Fedele in Milaan.
Voor het derde jaar op rij wordt MIDO’s communicatiestrategie erkend als toonaangevend binnen de reclamewereld. Deze erkenning overstijgt een enkel concept. Het is een bevestiging van het vermogen om telkens weer relevante, krachtige campagnes te ontwikkelen met een heldere, herkenbare signatuur.
De campagne ‘Refocusing on Humans’, gefotografeerd door Uli Weber en tot stand gekomen in samenwerking met Max Galli en Mixer Group, stelt de mens centraal. Het is een eerbetoon aan menselijke creativiteit en vakmanschap, en een visueel krachtige reflectie van de unieke geest binnen de wereld van eyewear. Dankzij de artistieke hand van een meesterfotograaf straalt de campagne authenticiteit, gevoel en vakmanschap uit.
De Mediastars Award behoort tot de belangrijkste Italiaanse prijzen in de communicatiesector. Elk jaar worden honderden inzendingen beoordeeld door een vakjury van experts. In deze editie werden zo’n 550 projecten genomineerd, waarvan MIDO er met drie onderscheidingen uitsprong.
Tags: MIDO