Nieuw: EasyScan three minutes eye care test voor meer omzet

Het duurt slechts drie minuten: het maken van EasyScan netvlies foto’s. En dat kan in de winkel, zonder aanpassingen. De EasyScan SLO netvlies camera levert hoogwaardige beelden op voor trefzeker netvliesonderzoek in een gebruiksvriendelijk, compact en bekroond design.

Het is zero-dilation, plug & play en het is gemakkelijk aan te sluiten op het eigen netwerk.Het resultaat: een hoge wow factor voor uw klanten. Deze positieve beleving verhoogt aantoonbaar de conversie, evenals de uitgave per klant tot een gemiddelde stijging van 25%. Rob Dijkstra (Miedema Modebrillen) vertelt het volgende over zijn ervaring met EasyScan: “Gelukkig meet ik mijn resultaten nauwkeurig mettertijd. Ik geloofde namelijk mijn eigen ogen niet: 32% inkomsten stijging, 14% toename glasprijs en 67% conversie verbetering.”

Ook de klantervaringen met EasyScan three minute eye care test zijn zeer positief. Uit recent klantonderzoek is gekomen dat 88% van de klanten nog nooit zijn/ haar eigen netvlies gezien heeft, 92% een netvliesopname heel interessant vindt en 92% geen probleem heeft met het maken van een netvliesopname in de winkel.

EasyScan three minutes eye care test versterkt de positie als laagdrempelige oogzorg expertisecentrum en maakt het mogelijk dat de optiekzaak zich kan onderscheiden van de concurrentie. Uit onderzoek blijkt dat door de EasyScan test 71% van de klanten de winkel als oogzorg expertisecentrum ziet.

Om optiekzaken op weg te helpen is er een complete promotion toolkit op de markt gebracht om nieuwe klanten te werven, de beleving te verbeteren en de conversie te verhogen.

Klik hier voor meer informatie.

Easy scan promotion toolkit