Van verkoopgesprek tot bestelling met één app? Silhouette lanceert de Vision Sensation App, waarmee u uw klanten een digitale totaalservice op maat biedt. Aanmeten, personaliseren, passen en bestellen kan nu via één enkele app.
Elke stap verloopt snel en eenvoudig. De Vision Sensation app bepaalt alle afmetingen en biedt de klant de mogelijkheid de bril virtueel te passen. De app voert automatisch alle noodzakelijke stappen uit en creëert een unieke ervaring voor de klant. En door de brede waaier aan glasvormen, monturen, kleuren en glasfuncties kan de opticien de (zonne)bril probleemloos aanpassen aan persoonlijke stijlvoorkeuren. Vervolgens kan de bril rechtstreeks besteld worden in de app.
Het meetvenster bepaalt uiterst nauwkeurig de glascentreringsgegevens en vergemakkelijkt een handmatige heraanpassing. De personaliseringsopties zijn eindeloos, vooral met betrekking tot randloze brillen. Dankzij de virtuele passervice kan de bril aangepast worden aan de gezichtsvorm van de drager.
“Jaren van ontwikkeling en inzet lonen de moeite. We zijn erin geslaagd een heel aparte tool te ontwerpen die tot nog toe niet verkrijgbaar was op de markt”, vertelt Thomas Beier, Director of Lenses bij Silhouette. “De app helpt de opticien een prachtige meerwaarde te bieden”.
Silhouette is digitaal goed op dreef: het merk introduceerde eerder al de Virtual Try-On voor de consument, waarmee u meer traffic naar uw winkel kunt genereren én opende een digitale B2B-showroom. In een stijlvolle omgeving die de herkenbare Silhouette-sfeer ademt, kunnen geregistreerde Silhouette-opticiens op afspraak terecht. Wacht niet te lang (de showroom is tot 29 maart open) en laat u virtueel rondleiden.
Tags: Silhouette International