De tweede serie in hun meerjarige samenwerking onder de merken Roger Federer (RF) en Oliver Peoples wordt geïntroduceerd met een campagne geschoten door de beroemde fotograaf Lachlan Bailey in het iconische Silvertop House, ontworpen door John Lautner. Net als de collectie zelf, mengt de campagne de werelden van Roger Federer en Oliver Peoples met licht vanuit LA en de scenery, vastgelegd op de tennisbanen van Silvertop, waardoor de nieuwe collectie echt tot leven komt. Dit seizoen bouwt voort op de eerste release met zes nieuwe stijlen.
Elke bril bevat de exclusieve details van de samenwerking waar het partnerschap bekend om staat, inclusief een functionele poot met een op maat gemaakt kernpatroon geïnspireerd op de snaren van vintage tennisrackets, RF-branding overal, octagonaal gevormde pootpunten geïnspireerd op de uiteinden van een tennisracket, en rubberen gripneuspads en pootpunten om een consistente pasvorm tijdens het dragen te ondersteunen.
De Oliver Peoples Roger Federer-collectie is wereldwijd beschikbaar vanaf 26 september 2024 in Oliver Peoples-boetieks en online, evenals bij geselecteerde groothandelspartners. De prijzen variëren van €400 voor de optische brillen en €345 tot €440 voor de zonnebrillen.
VOOR MEER INFO: www.oliverpeoples.com/uk/roger-federer-eyewear
Tags: Oliver Peoples, Roger Federer