Centrop kijkt vooruit en benadrukt de kracht van het collectief met een compleet andere, nieuwe en frisse huisstijl. Op 11 mei is hiermee een nieuwe fase voor Centrop aangebroken. Eyeline had een exclusief interview met de inkoopvereniging die zich al zestig jaar bezighoudt met een (nog) sterkere positie voor de zelfstandige opticien. Nu wordt er nog meer verbinding gezocht met vooral de leden.
“We deden het allemaal wel, maar het was niet altijd even goed zichtbaar. Wat je doet, moet je communiceren en dat gaan we veel meer doen”, aldus directeur Rob Schaap. “Ruimte om te ondernemen is hierbij essentieel. Daarbij leggen we onze aangesloten ondernemers niets op, maar zetten hen vooral in hun kracht en waarde. Zo kunnen ze doen waar ze goed in zijn: het optiekvak bedrijven”.
De kracht van het collectief is de kracht van Centrop. De C in het beeldmerk staat voor het collectief. Drie partijen die samen de toekomst kleuren: de Centrop-leden, de Centrop-leveranciers en natuurlijk Centrop zelf. De kleuren vormen samen één geheel dat vloeiend in elkaar overloopt. Geen contrastkleuren, maar zachte overgangen. “Dat zorgt voor rust en verbinding. Vanuit die rust werken we samen, leren we van elkaar, denken we mee én vooruit. Met ruimte om te ondernemen dus”.
Tags: Centrop