Nieuwe Marketing Manager Bausch + Lomb

Eyeline belde Bas Voorzanger op om hem te feliciteren met zijn nieuwe functie als Marketing Manager bij de divisie Vision Care van Bausch + Lomb in de Benelux. 

“Als Marketing Manager is het mijn taak om zoveel mogelijk contactlensdragers de voordelen van de producten van Bausch + Lomb te laten ervaren. Om daarin te slagen is een nauwe samenwerking tussen optiek en leverancier noodzakelijk. Met de juiste producten, training en ondersteuning wil ik bijdragen aan het succes van de opticiens. Bausch + Lomb innoveert voortdurend, waardoor er steeds meer nieuwe mogelijkheden op het gebied van zicht beschikbaar komen. Zo zullen wij in maart onze nieuwe daglens op de markt brengen. Voor een succesvolle introductie van deze lens is de rol van de opticien essentieel”.

Over Bas Voorzanger

Na een opleiding commerciële economie heeft hij de opleidingen optiek bij Deltion en contactlensspecialist bij DHTA succesvol afgerond. Na werkzaam geweest te zijn bij Essilor Group, heeft hij ruim elf jaar als opticien en contactlensspecialist bij Optiek Verkerk in Amersfoort en Nijkerk gewerkt. De laatste jaren was hij Commercieel Productmanager bij Hoya Lens Nederland.

www.bausch.nl